Sosyal medya da gücü olmayan firmaların rakipleri ile
kıyaslandığında artık geri de olduklarını söylemek pek de yanlış olmayacaktır.
Zira milyonlarca kişinin bulunduğu bu platformlar da reklam vermek, şuan için
en etkili reklam yöntemi olarak kayda geçmiştir. Bu konuda da İnfluencerleri
size örnek olarak gösterebiliriz. Zira bu kişilerin paylaşımları yüz binlerce
kişiye ulaşabilmektedir. Özellikle Barış
Özcan gibi en ünlü İnfluencerlerın tek bir paylaşımı, milyonlarca
kişiye ulaşabilmektedir. İnfluencer
reklamı vermek de bu açıdan bakıldığında oldukça cazip gelmektedir. Firmalarda
bu kişilere ulaşarak firmalarının yada ürünlerinin reklamını yaptırmak
isterler. Bunun için en mantıklı eylem İnfluencer
marketing ajansları ile iletişime geçmektir. Zira bu ajanslar
istediğiniz fenomene ulaşabilirler ve muhtemelen daha öncede o kişiler ile
çalışma gerçekleştirmişlerdir.
İnfluencer Marketing Ajanslarından Hangisi İle Çalışmalıyım?
İnfluencer marketing ajans seçiminizi gerçekleştirirken
hangi fenomenler ile daha önce çalışmalar gerçekleştirdiğini öğrenmeniz de
fayda var. Bunun yanı sıra daha önceki çalışmaları hakkında da detay almanız
gerekmektedir. Size verilen bilgi doğrultusunda da hangi firma ile çalışmanız
gerektiği hakkında bilgi sahibi olacaksınız. Bu ajanslardan bazıları küçük
kitlelere ulaşabilen küçük boyutlu ajanslardır ve hedefleriniz büyük ise, bu
ajanslar ile çalışmanız sizin için zarardan başka bir şey olmayacaktır. Bu
yüzden de hedefleriniz doğrultusunda en iyi ajansı seçmeli ve sizde sosyal
medyada büyük işler yapabilirsiniz.
Yorumlar
Yorum Gönder