Öncelikle e imza başvuru hakkında İç İçişleri Bakanlığının resmi
internet sitesinde bir yönerge olduğunu belirterek başlayalım. Yalnız bu
yönergeyi biraz daha basit bir şekilde anlatmak için şu noktaların altını
çizmekte fayda bulunmaktadır. Öncelikle elektronik imzaya başvuru yapmak için
Kamu SM’den gelen “başvuru parolası” başlıklı e-postayı açın. Ardından
karşınıza gelen ekranda kullanıcı girişi linkine tıklayarak başvuru sayfasına
giriş yapın.
Sonraki ekranda ise
başvuru formu ve diğer sorulan soruları cevaplayarak giriş işlemlerinizi
tamamlayın. Aslına bakılırsa e imza başvuru ve işlemlerin bu kadar kolay
olduğunu ve sadece bir form doldurarak işlemlerin tamamlanmasının yeterli
olduğun belirtebiliriz.
E İmza Nedir?
Teknolojinin
gelişmesi ile birlikte hemen hemen pek çok farklı konu başlığında artık
elektronik olarak işlemler yürümektedir. Bu sebeple elektronik olarak
oluşturulan tüm belgelerin sahibinin doğrulanması için de e imza dan destek
alınması büyük bir önem arz eder. Bu bakımdan e imza prosedürlerine uyularak
imza işlemlerinin tamamlanması ve buna göre bir yol haritasının çizilmesi için
sadece gerekli aşamaları tamamlayarak işlemlerinizi nihayete erdirmeniz mümkün
olmaktadır. Bu konuda daha detaylı bilgi sahibi olmak ve farklı konu
başlıklarına hızlı bir şekilde ulaşmak için sizin adınıza hazırladığımız
internet adresimizi ziyaret etmeniz yeterli olacaktır. Yılların verdiği deneyim
ile elektronik imza başta olmak üzere pek çok bilgiye adresimizden
ulaşabilirsiniz.
Yorumlar
Yorum Gönder